Tisdag morgon

Ja, nu är det jobb som väntar mig, har ganska bråttom faktiskt. Jag ska visa mina jobbkläder när jag kommer hem. Det kan ju vara ganska spännande. haha. Jobbar som sagt till runt 12 beroende på hur mycket jobb jag har idag.

Jag ska också hämta pappas bil eftersom han är i Egypten så ska jag ha den ett par dagar. Ska sva hos pappa ikväll också så jag bloggar nog därifrån sedan. Jag var mycket hos min pappa när jag var mindre så det finns massa roliga bilder på mig om mina "barndomsvänner". Några av dom är fortfarande mna vänner. Andra inte.

Jag har inte ätit någon frukost så det får bli en yoghurt och en frukt idag i bilen. Lite stressigt men det får fungera.

Vad äter ni till frukost?



Kommentarer
Postat av: Emelie

oh det är såg gottit ut :)

2009-03-03 @ 17:11:55
URL: http://emeliesophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0