Råttan

Jag måste bara berätta vad som hände när jag var i stallet för någon dag sen. Vi brukar inte ha å mycket råttor springandes i stallet. Men den dagen var den en liten rackare som sprang omkring. Viskrattade lite och la ut en råttfälla för kul bara. Trodde ju aldrig att vi skulle fånga stackaren. Men så rätt som det är ringer Matilda när jag gått hem och sa att vi fångat den. I benet! Stackarn! Jag gick tillbaka till stallet och där va den. Sjukt söt var det och fast i råttfällan med bakbenet. Vi försökte få loss fällan från den och lyckades efter ett litet tag. Den hade brutut benet och vi fick avliva den (Läs: björn).


Han ville inte sitta still så det blev lite suddigt

Kommentarer
Postat av: andrea

svar:

tack detsamma! :D

2009-03-11 @ 21:01:10
URL: http://byness.blogg.se/
Postat av: Tobias

tack snälla du :D

2009-03-11 @ 21:06:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0