Lönen

Jag har fortfarande inte fått kjn lön och börjar bli lite smått irriterad.
Så vad hittar jag på en tisdagkväll som denna? Jo jag har varit och kikat på tyg till min balklänning ch funderar på ell lilaaktigit jättefint så jag får se om det blir det. Visar tyget när jag köpt det! Jag har ckså hunnit rida och nu sitter jag här och ska fixa en dagens outfit snart. Övrigt då, jo internet va helt död hela dagen igår jag vet inte vad som är fel. Vi har fiber så det borde fungera. Hm.

I lördags var jag på Ikea och det är alltid lika mysigt. Man tror att man ska köpa massor men när man väl kommer dit så kommer man hem med några doftljus. Nåja, det doftar ju fint hemma nu iaf.



Randig tröja från HM, Kavaj från VILA, jeansleggings från Veromoda + ett par låga tygskor.

Kommentarer
Postat av: linda

fina kläder :)

2009-04-07 @ 21:31:50
URL: http://linda-danielsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0