Tänndalen

Hej!

I helgen var jag, Anna-Klara och våra pojkvänner i fjällen. Det var hur härligt som helst med sol näst intill hela dagarna. På lördagen blåste det lite men vad gör det, jag hade ju kanske världens bästa sällskap så jag klagar inte! På lördagkväll var vi ute och t tre rättersmiddag på Hotellet i Tänndalen. Det var verkligen supermysigt. Dom långa bilresorna (som iofs var ganska trevliga) var helt klart värt det!



Jag och Anna-Klara i Tänndalen, kanske inte världens mest smickrande bild men härligt var det!
Jag och AK nästan längst upp på fjället. Härligt att man ser fjället i bakgrunden!


Jag fyllde ju år i Januari månad så jag fick två försenade presenter av henne, ett jätte fint halsband med en liten häst på. Och en tröja (klänning) med ryggurringning som jag letat jätte länge. Anna-Klara har en turkosaktig som jag tycker är jättesnygg, från Gina tricot. Den jag fick är från hm, jätte fin. Jag visar bilder imorgon för just nu är min kamera ute på vift.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0