Nu är jag ganska nöjd

Har fixat lite med designen, hnu är det bara headern jag ska byta ut igen ( blev inte riktigt nöjd med den).
Idag har jag varit hemma från skolan då jag försövde mig och missade bussen jag skulle ta. Det gick en buss 12 också men jag tänkte att det gav ju ingen eftersom vi skulle kolla på film på Folkan kl 12 och jag skulle inte hinna.Men då skriver Marielle och säger att det var film nästa månad, lärarna sa fel. Skönt att vara hemma i solen iaf. jag ska snart ta en sväng med hästen i värmen.

På lördag ska vi på bröllop, väldigt kul med tanke på att jag aldrig varit på bröllop. har köpt en fin klänning som går i silver som jag ska ha. Och anders kommer ha en silverrandig slips, blir fint ju :) Ska knäppa bilder när jag får kameran. Har fortfarande inte fått den och jag börjar bli arg!


Therese Jag och Ida
Är riktigt soligt och fint ute så det blir en bild från våren 2007 tror jag det är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0