Några av mina frisyrer de senaste åren


                               

Efter att jag blivit blond och klippt av mig håret insåg jag att jag passar mycket bättre i brunt långt hår. Så jag färgade tillbaka och började spara. Sedan April 2008 har jag inte klippt mitt hår något alls (toppat bara) bara färgat. Jag har en rödbrun färg i håret nu som jag är jätte nöjd med. Dock börjar färgen gå ur så jag måste beställa tid hos Alex för att fräscha till det. 


                                                                  EmmaLinne

Kommentarer
Postat av: Emmah

svar: tack så mkt :)

ja det är verkligen jätte kul när det går bra för en :)



följ gärna min blogg med bloglovin :)

2009-02-21 @ 15:38:04
URL: http://emach.blogg.se/
Postat av: frida

sv: ja, man får väl följa det där då :) så får vi se hur det blir ;p

2009-02-21 @ 18:22:24
URL: http://fws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0