Möten är det tråkigaste som finns

Ja iaf mötet jag var på ikväll. fast jag borde inte säga högt att jag tycker det är tråkigt eftersm det rör mig samt alla andra ryttare i Näske ryttarsällskap. Men jag tycker det är förbannat tråkigt att sitta och lyssna på massa saker som inte har med mig att göra (läs: som verkligen har med mig att göra). Jaja, tur att det bara är möte en gång om året. En till positiv sak med möten är att man oftast träffar en massa trevliga människor!

Imorgon är det skola som för säkert många andra. Sista terminen nu, jag får ångest, jag längtar till det verkliga livet utanför den lilla bubblan skolan. Läsa vidare? Jobba först? jag vet inte, det får tiden visa. Jag kommer sakna att träffa så otroligt myket människor varje dag. Många vänner har man fått och alla är underbara. Men dom allra allra bästaste vännerna kommer man hålla nära hela livet ut. Och dom som inte okmmer finnas kvar i med och motgångar var antagligen inte den man trodde från början.

Hur känns det för er andra sista årare där ute?


Therese och jag. Vänner så länge minnet minns. Bild från sommar 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0