Mobilsmycke och Porsche

Jag köpte ett mobilsmycke idag, satt fast det på mobilen och när jag kom hem var det redan trasigt.. buhu det kostade ju hela 10 kr. Men jag blev ändå ledsen det var jätte fint. En döskalle med strass på. Det levde inte många timmar må jag säga.

Åh, jag längtar tills jag får ta fram min bil till sommaren. Jag fick en bil när jag fyllde 19 i Januari. En porsche 928 s 81a. (Jag har nästan lärt mig det utantill) Jag ska bara besikta sedan ut på vägarna brum brum. Kanske ska knäppa några bilder på den? Den står i garaget och jag gillar att kolla på den ibland. Kanske smeka lite ;)

Kommentarer
Postat av: Samira

ojdå, nice att få en bil... det hade jag velat få.

2009-03-03 @ 14:33:55
URL: http://samajra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0