Kameran är borta än

Idag hart jag varit i Kramfors på Dollarstore med Nathalie för att shoppa loss lite. Jag hittaade lite borstar till sminkväskan, Nathalie hittade desto mer! En överfull kundvagn. Vi åkte in till stora centrum och åt på det enda matstället vi hittade, sedan hitta vi Crispin, den enda skobutiken dom hade. Iaf som vi hittade. Jag hitta ett par skor och en jätte fin väska, båda för halva prislappen. Jättenöjd är jag!

Förutom det har jag varit i sklolan också, gick ner en sväng på stan, köpte nödvändigheter som hårfärg, ny mascara(blueberry) och lite annat smått. Köpte också ett par skor på wedins och en liten kavaj från Vila. Visar alla grejer när jag får kameran! Hppas på ikväll.

Och förresten, igår köpte jag 3 för 200 på vila. ( jag tog 2, Marielle 1) Visar det sen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0