För ingen är den andre lik

Jag sitte hr och borde plugga ja för jag har massvis med saker att göra. Jag försöker börja skriva men orkar inte mer än en mening. Sedan sitter jag bara här igen. Så har det varit i flera veckor. Orkar inte göra något. Inte ens när jag tnker på att det är bara ett par månader till studnt. Mössan har kommit också. Klänningen håller på att sys. Men jag gör ingenting. Sitter här varje kväll. och vaje kväll säger jag till mig själv att ikväll. då jävlar, då jävlar ska jag plugga arslet av mig. Vad händer.. Ingennitng.

Har ju iaf fåt lite engelska gjort och det känns bra! Och just ja, deklarera måste jag göra också!



Studentmössan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0