Att gråta

Det är så konstigt ändå, när man väl har börjat gråta går det inte att sluta. Åh det är så skönt att riktigt lipa, sådär så man verkligen känner att man lever. Det känns mycket bättre att få ut alla dom känslorna ur kroppen. Jag har inte skrivit så mycket om känslor här i bloggen tidigare. Men det får jag ändra på, det här är ändå min blogg och jag bestämmer vad jag ska skriva. Idag har jag varit ledsen hela dagen, det är inte så konstigt. Det känns som alla skäller på mig idag, äh, jag kanske inte ska ta åt mig. Men det är svårt. Väldigt svårt. Nej va fan jag ska sluta klaga nu.

Imorgon kommer en ny och bättre dag, men sol hoppas jag. Lite sol på blekfisen jag skulle inte sitta fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0